Психология на преднамереното влияние
Представената монография е резултат от многогодишната практическа дейност и изследователски търсения на автора в областта на преднамереното влияние в България, САЩ и структури на НАТО. Би представлявала интерес за психолози, социолози, специалисти по психологически операции, PR и имиджмейкинг, управленци, както и за всички, които искат да разберат психологическите механизми на влиянието - защо мислим това, което мислим, защо чувстваме това, което чувстваме, защо действаме по начина, по който го правим, и как другите хора и медиите са ни повлияли това да се случи. Всъщност книгата не предлага готови рецепти, а разбиране на процеса, което ни дава възможност да се предпазим от нежелано влияние и да бъдем по-ефективни при постигане на целите си. Всеки прави своя избор - да се оставя да му влияят или той самият да влияе!