Превенция на трудностите в ограмотяването
Теоретични и практически аспекти
Автор:
Анотация:
Монографията предлага отговор на следните въпроси: Къде е границата
между подготовката за ограмотяване в детската градина и същинския процес на ограмотяване в училище? Кои умения и процеси са приоритетни в предучилищна възраст? Какъв педагогически подход, стратегия и технология да изберем при работа с деца, у които няма изявени интелектуални и сензорни нарушения, но се наблюдават затруднения в подготовката за ограмотяване? От каква педагогическа подкрепа се нуждаят децата с хиперактивно поведение и дефицит на внимание?
Език:
Български
Издателство:
Година на издаване:
2008
Местоиздаване:
София
Каталог:
Вид на документа:
TXT
Състояние на текста:
Без корекция